جمع آوری موقت نرده های مسیر خط یک BRT در مراسم خاکسپاری شهید جمهور آیت الله رئیسی + فیلم اختصاص ۵۰۰ مسجد مشهد به اسکان زائران مراسم تشییع آیت‌الله رئیسی شهردار مشهد به دیدار مادر شهیدجمهور حضرت آیت‌الله رئیسی رفت عضو شورای شهر مشهد: نگاه شهید رئیسی حمایت از محرومان بود آماده باش سازمان آتش نشانی مشهد برای مراسم تشییع رییس جمهور شهید ایران اکران تصویر شهید آیت الله رئیسی در قاب مفاخر شهری مشهد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد: شهید رئیسی در حوزه زیارت صاحب ایده بود احیای کارگروه ملی زیارت، از اقدامات شاخص شهید رئیسی بود عضو شورای شهر مشهد: شهید رئیسی پدر معنوی محرومان بود یادگار‌های رئیسی برای مشهد تشکیل ۶ کمیته ویژه در شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی از دیوارنگاره شهیدجمهور در میدان شهدای مشهد رونمایی شد تداوم فعالیت ۲۴ ساعته پاکبانان مشهدی برای پاکسازی معابر وزارت کشور باید زمینه برگزاری انتخابات شورا‌ها را فراهم کند آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم
سرخط خبرها

کاهش سرفاصله زمانی خطوط یک و دو متروی مشهد در تاسوعا و عاشورا

  • کد خبر: ۴۰۵۸۹
  • ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
کاهش سرفاصله زمانی خطوط یک و دو  متروی مشهد در تاسوعا و عاشورا
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری شهرداری مشهد گفت:سرفاصله زمانی خط یک قطار شهری مشهد در روز تاسوعا هفت دقیقه و در روز عاشورا ۶ دقیقه خواهد بود.سرفاصله زمانی خط دو نیز ۱۰ دقیقه خواهدشد.
به گزارش شهرآرانیوز، وحید مبین مقدم با بیان این مطلب، اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه روز‌های تاسوعا و عاشورا قرار داریم بنا بر آن است که در این دو روز سر فاصله زمانی مترو در خطوط یک و دو را کاهش دهیم.

وی افزود: در روز‌های تعطیل سر فاصله زمانی در خط یک ۱۰ دقیقه و در خط دو ۱۲ دقیقه است. با توجه به احتمال حضور مردم در مراسمات مذهبی، هیات‌ها و حرم مطهر رضوی و کاهش ازدحام مردمی سرفاصله زمانی خطوط یک و دو قطار شهری را کاهش داده ایم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری شهرداری مشهد بیان کرد: سرفاصله زمانی خط یک قطار شهری مشهد در روز تاسوعا هفت دقیقه و در روز عاشورا ۶ دقیقه خواهد بود.

مبین مقدم خاطرنشان کرد: همچنین سرفاصله زمانی خط دو در روز‌های تاسوعا و عاشورا ۱۰ دقیقه خواهد بود.
وی اضافه کرد: گفتنی است که این آمادگی وجود دارد اگر احساس شود، تقاضا سفر در این دو روز زیاد است، قطار فوق العاده اعزام شود.

لازم به ذکر است که ساعت کاری قطارشهری مانند روز‌های تعطیل از ساعت ۷:۰۰ تا ۲۲:۰۰ خواهد بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->